Frisk luftär en mänsklig rättighet, ute som inne. Utomhusklimatet kan inte vi göra så mycket åt. Däremot kan vi styra inomhusklimatet. Alla tjänar på ett bra inomhusklimat. I rätt tempererad luft, som är ren från föroreningar mår vi betydligt bättre, arbetar effektivare.
I samband med Ovk-Besiktning i er byggnad kan vi ge er ett förslag på hur ni får ett bra inomhusklimat och samtidigt en effektfull energibesparing.